کاور مبل یا مبل کاوری؟

آشنایی با مبل کاوری، طرحی نو در صنعت مبلمان

کاور مبلمان یا مبلمان کاوری؟

مبل مینیمال کاور مبلمان تعویض پارچه
مبل مینیمال کاور مبلمان تعویض پارچه

در سالهای گذشته مبل راحتی در بین مردم طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این دسته از مبلمان با توجه به اینکه پارچه‌ی بیشتری نسبت به سایر انواع مبلمان مصرف میکند، نیازمند مراقبت بیشتری است چرا که زودتر امکان کثیف شدن آن وجود دارد. شستشوی پارچه مبل راحتی کار ساده‌ای نیست و در صورتی که بصورت اصولی انجام نشود میتواند آسیبهای جدی به مبل وارد سازد.

یکی دیگر از آسیب های وارد به مبل سوختگی و پارگی آن است. اگر قسمتی از مبل دچار سوختگی و یا پارگی شود باید کل رویه مبل تعویض گردد که میتواند هزینه‌های زیادی را در برداشته باشد.

کاور مبل راهی برای پیشگیری از آسیب های وارد به مبل

استفاده از کاور مبل روشی است که در سالهای گذشته برای حل این مشکلات از آن استفاده میشود.

انواع کاور مبل؟

متداول‌ترین نوع کاوری که در بازار وجود دارد، کاورهای پارچه‌ای است. این نوع کاورها دوخت راحت‌تری دارند و به دلیل تنوع قیمت و طرح، بیشتر از سایر رومبلی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. کاورهای چرمی فول استرچ و تکه ای نیز در بازار وجود دارد که هرکدام از این کاور های در بازار معایب و مزایای خاص خود را دارد.

مزایا و معایب کاور؟

کاور مبلمان به دلیل اینکه قابلیت جدا شدن دارد میتواند باعث شود تا شستشوی آن ساده تر شود. همچنین استفاده از انواع مختلف کاور از رویه اصلی مبل محافظت میکند.

مهم ترین نکته اما اینجاست که هزینه خرید کاور مناسب مبل نسبتا بالاست. و علاوه بر آن دوخت کاوری که دقیقا منطبق بر شکل مبل باشد، ممکن است دشوار باشد.

همچنین استفاده از این کاورها در طراحی دکوراسیون داخلی منزل جلوه خوبی ندارد و در دنیا منسوخ شده است.

با جمعبندی این موارد بنظر شما استفاده از کاور راهکار مناسبی برای حل مشکلات مرتبط با پارچه مبل راحتی خواهد بود؟ در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم روش اصولی حل این چالش چیست؟

مبل کاوری راهی نوین در صنعت مبلمان

مبل مینیمال کاور مبلمان تعویض پارچه
مبل مینیمال کاور مبلمان تعویض پارچه

سالهای سال است دغدغه تولیدکنندگان و طراحان مبل‌های راحتی، طراحی مبل قابل شستشو است. این موضوع باعث می‌شود تا علاوه بر شستشوی راحت پارچه مبل، تعویض رویه مبل نیز به سادگی انجام پذیرد. همچنین برخلاف کاورهای مرسوم که فضای داخلی منزل را شلوغ میکند این نوع از مبلمان، چیدمان را آراسته‌تر میکند.

همانطور که گفته شد هزینه خرید کاور، نسبتا بالا است. پس استفاده از مبل کاوری در هزینه‌های شما نیز صرفه جویی مینماید. در صورت وارد آمدن آسیب به قسمتی از پارچه مبل راحتی فقط همان قسمت تعویض میگردد و هزینه های گزاف بر دوش شما نمی‌گذارد.

تیم تحقیق و توسعه گروه مبلمان کارول در سالهای گذشته با نیاز سنجی از بازار و کمک گرفتن از دانش روز دنیا اقدام به تولید یک مبل مینیمال با قابلیت تعویض پارچه کرده است.

متریال به کار رفته در کنار مهندسی دقیق در طراحی و دوخت پارچه باعث شده است تا فرآیند تعویض رویه در منزل ساده تر گردد.

مدل سیلوا با طراحی مینیمال و کمجا مناسب فضاهای آپارتمانی نیز میباشد.

مبل راحتی سیلوا تعویض پارچه
مبل راحتی سیلوا تعویض پارچه

تمام بخش های مبل بوسیله زیپ و چسب های نر و ماده قوی به لایه زیرین کار که یک متقال چهار لایه اولتراسونیک است متصل شده و همین کار باعث شده تا ظاهر کار به خوبی حفظ شود و علاوه بر آن جا زدن و در آوردن رویه راحت تر گردد.

توصیه میگردد در صورت نیاز به شستشوی پارچه حتما این امر را به متخصصین امر بسپارید و از شستشوی پارچه در منزل ترجیحا خودداری کنید.

در صورتی که بعد از مدتی نیاز به ترمیم قسمتی از رویه داشتید و یا تمایل داشتید تمام رویه ی کار را تعویض کنید میتوانید با مراجعه به بیش از 35 عاملیت فروش گروه مبلمان کارول در سراسر کشور پارچه جدید را انتخاب و پس از دوخت آنرا درب منزل تحویل بگیرید و جایگزین پارچه قبلی نمایید.

همچنین پرسنل گروه مبلمان کارول در واحد خدمات پس از فروش نیز در خدمت شما هستند تا در صورت لزوم این کار را در منزل خودتان با نهایت دقت و ظرافت انجام دهند.

مدل سیلوا

instagram:  @karolmobl 

کانال ما را در آپارات دنبال کنید: کارول مبل

www.karolmobl.ir

افکار خود را به اشتراک گذارید

Index